คุณยายคนเก่ง ให้ DMC เลี้ยงหลาน


[ 21 มิ.ย. 2549 ] - [ 18264 ] LINE it!

ผลการปฏิบัติธรรม

กัลยาณมิตร บุญยัง มัทจิตธัม (ชาวลาวในอเมริกา)

 (จากซ้ายไปขวา) กัลยาณมิตร บุญยัง มัทจิตธัม
ด.ช.มิสซาย พอนมายด์ (น้องสกาย) กัลยาณมิตร บุญสอน มัทจิตธัม
 
    ข้าน้อยซื่อ บุญยัง มัทจิตธัม อายุ ๔๔ปี เป็นซาวลาว จากโอไฮโอ อเมริกา ข้าน้อยมีเรื่องม่วนใจอีหลี มาเว่าให้ครูบ่ใหญ่และหมู่นักเฮียนทั่วโลกฟัง ถ้าคำอะหยัง บ่เหมาะ บ่ควร ข้าน้อยต้องขอโตดไว้ก่อนเด้อค่ะ
 
    ข้าน้อยย้ายมาอยู่อเมริกากันทั้งครอบครัว ทั้งสามี ลูกซาย ลูกสะใภ้ และตอนนี้มีหลานซายตัวน้อยๆมาอีกหนึ่งคน ชื่อ น้องสกาย ซึ่ง DMC ซ่อยเลี้ยงมาแต่อ้อนแต่ออก บ่คึดบ่ฝันเลยว่า ครูบ่ใหญ่ นอกจากสิเป็นขวัญใจคนใหญ่แล้ว ยังเป็นขวัญใจวัยทารก นำเด้อค่ะ
 
    ก่อนสิมาเจอดาวธรรม ข้าน้อยมักไปเฮ็ดบุญที่วัดใกล้บ้านเป็นประจำ จนมีคนมาแนะนำว่า “ติด DMC สิ ดีนะได้ฟังธรรมะทั้งวันเลย” ข้าน้อยได้ฟังว่า DMC แม้แต่ซื่อก็ยังดีแล้ว น่าจะดีแท้ ก็เลยตอบ “โอเค เอามาเลย” แต่พอได้มาแล้ว ก็ติดบ่เป็น นั่งเท้าคางเบิ่งจานเปล่าๆ บ่ฮู้ว่าจะเฮ็ดจั๋งได๋ เลยขอฮ้องตาของน้องสกายว่า “ตาๆติดดาวธรรม DMC ให้ข้อยแน๊” ตาบอกว่า “โอ๊ย...บ่เอาๆ เอามาติดเฮ็ดหยัง” ข้าน้อยก็คึดว่า จะเฮ็ดจั๋งไดดีน๊อ ถึงจะได้เบิ่ง DMC ก็เลยตื้อจนตารำคาญ ยอมติดให้ แต่ตาก็มีกฎว่า “ถ้าติดให้แล้ว จะเปิดเบิ่ง ให้เบิ่งเป็นเวลา เวลานอนอย่าเปิดนะ” ปากของข้าน้อยก็ตอบว่า OK แต่ใจก็คึดอะหยังบางอย่างอยู่...เดี๋ยวสิบอกค่ะ
 
 
 
    พอได้ติด DMC ข้าน้อยก็เอาทอระทัดไปไว้ในห้องนอน พอถึงเวลาอาบน้ำ กินข้าวแลงเสร็จ ก็รีบเข้าห้องเปิด DMC เลย พอตาเข้ามา ก็มองข้าน้อยเหล่ๆ บอกว่า “สัญญากันแล้วหนา อย่าเสียงดังหนา ข้อยสินอน” ข้าน้อยก็บ่พูดบ่ปากอะหยัง แล้วตาก็ไปนอนเอาผ้าห่มปิดหน้ามิด ข้าน้อยก็นั่งเบิ่งผู้เดียว เห็นครูบ่ใหญ่แล้วขนลุก พระอะหยังมางามคักๆ
 
    สักพัก ตาก็เปิดผ้าห่ม ดีดตัว ลุกพรวดพราดขึ้นมา ดวงตาจ้องไปที่ DMC แล้วขมวดคิ้วหันมาทางข้าน้อย แล้วบอกว่า พระอะหยังอยู่ในจอคือมา เสียงหล่อแท้...เกิดมาเพิ่งเคยได้ยิน” แล้วตาก็มานั่งเบิ่งนำกัน เบิ่งได้ ๓วัน ตาก็บอกว่า “โอ๊ย...ของดีอย่างนี้ เบิ่งคนเดียวบ่ได้ ต้องเอาให้คนอื่นเบิ่งนำ” ใครมาเยือนก็ซวนมาเบิ่ง DMC ตาฮักจานดาวธรรมหลาย เว่าเองว่า “ถ้าไผ สิมาซื้อดาวธรรม แม้เอาเงินล้านมากองตรงหน้า ข้อยก็สิ บ่ขาย” และพอฮู้ว่าไผสิติดจาน ตาจะทิ้งงานทุกอย่าง ไปติดให้เพิ่น
 
ผลการปฏิบัติธรรม

    ข้าน้อยจะหลับตาเบาๆเอาใจไว้ที่ศูนย์กลางกาย...แป๊บเดียว ข้าน้อยคือกับ ตกเหว ตกวื้ดๆๆไป บ่ถึงพื้นจ๊ากที...ตกใจเบิ้ดเลย บ่ฮู้จะเฮ็ดจั๋งได๋ต่อ ก็เลยมืนตาขึ้น ตอนนั้นข้าน้อยบ่ฮู้ว่าตกอย่างนั้นแล้วดี เพิ่งมาฮู้ทีหลัง ตอนนี้อยากตกอีก เลยมักนั่งสมาธิหล๊ายหลาย

    แต่ก่อนข้าน้อยจะปวดหลัง ปวดจนหงุดหงิด ผู้ได๋ เฮ็ดอะหยังบ่ถืกใจ ก็เอ็ดตะโร แต่พอได้นั่งสมาธิ เวลาปวดขาปวดแข้ง ข้าน้อยก็นึกว่า ขาบ่แม่นของเฮา พอปวดคอ...คอบ่แม่นของเฮา ปวดหลัง...หลังบ่แม่นของเฮา ปล่อยใจนิ่งๆซำบายๆ ก็ลืมเจ็บลืมปวดไปเลย
  
***************
  

    ส่วน สกาย หลานตัวน้อย เลี้ยงง่ายอีหลี ให้ DMC ซ่อยเลี้ยง ปกติแล้วประเพณีซาวลาว พอเด็กน้อยเกิดมา ต้องเอาไปอาบน้ำเงิน น้ำทอง เซิญผู้หลักผู้ใหญ่ในตระกูลมา แล้วเอาทองจริงๆ คือ สร้อยทอง สร้อยข้อมือ มาแซ่น้ำ แล้วก็เอาน้ำนั้นมาอาบให้เด็กน้อย แล้วผูกข้อมืออวยศีล อวยพร เสร็จแล้วก็กินข้าวนำกัน
 

    แต่สกาย บ่ต้องแบบนี้เลย พอคลอดอุแว้ ออกมาจากโรงพยาบาล ก็เอามาวางหน้าจอดาวธรรมเลย แล้วข้าน้อยก็อธิษฐานจิต “สาธุ๊...ขอบารมี พระเดชพระคุณหลวงปู่ฯ พระเดชพระคุณหลวงพ่อ คุณยายอาจารย์ ให้ซ่อยเลี้ยงด้วยเด้อ” ตั้งแต่นั้นมา พอแจ้งก็เอาสกายวางแหมะไว้ที่หน้าจอ เลี้ยงง่าย กินง่าย บ่งอแง วันหนึ่งข้าน้อยสังเกตว่า เพิ่นเหลือกตาขึ้นไปเบิ่งพระเดชพระคุณหลวงพ่อใน DMC ทำท่าจะพลิกตัว ข้าน้อยก็เลยเอาหัวเพิ่นหันหน้าไปทาง DMC แทน ปรากฏว่า Alert หลายๆหัวเราะเคิ๊กๆ แล้วยิ้มหวาน อารมณ์ดี เบิ่ง DMC ตลอด ข้าน้อยล่ะเง็งแท้ๆ...ว่าเป็นหยังเด็กน้อย ถึงเบิ่งเข้าใจ

 
    ตอนนี้สกายอายุ ๗เดือนแล้ว ติด DMC งอมแงม แม้เวลาที่เพิ่นอยู่ในครัว นั่งอยู่บนรถฝึกเดิน พอได้ยินพระเดชพระคุณหลวงพ่อถามว่า “ดูยูเลิฟมีบ่” เพิ่นก็จะโผออกมาจากครัวทันที วิ่งมาในรถเข็น แล้วเอาหน้ามาจ่อหน้าจอ ถ้าเพิ่นกินนมอยู่ เพิ่นจะโยนขวดนมทิ้ง แล้วก็ร้องตาม โย้เยๆ แบบเด็กๆ ข้าน้อยต้องยืนเกาหัวแคร๊กๆ งงหลาย ทำไมเด็กถึงฮู้จักฮ้อง

    ตอนนี้ เวลาสกาย เพิ่นเห็นข้าน้อยกราบครูบ่ใหญ่หน้าจอ เพิ่นสิกราบตาม วิธีการก็คือค้อมตัวลงไปกับพื้น กำ ๒มือน้อยๆติดกัน หมอบลง คือกับคารวะฮ่องเต้ ปากก็บอก “ธุๆ” ๓ครั้ง และสกายมักรายการหลวงพ่อตอบปัญหา เพิ่นมัก Action ของพระเดชพระคุณหลวงพ่อทัตตะ ตอนท่านยกไม้ยกมือประกอบการเล่า สกายก็ยกมือตาม
 
    ตอนนี้ ข้าน้อย เจอหน้าไผก็บอก “ข้อยมีของดี DMC จะติดบ่...พระเดชพระคุณหลวงพ่อในจานดาวธรรม สอนง๊ายง่าย ทันสมัย ผู้ใหญ่ก็เบิ่งดี เด็กเกิดใหม่ก็เบิ่งได้” บางคนแรกๆก็บอก “โอ๊ย บ่มีเวลาเบิ่งด๊อก” ข้าน้อยก็ตอบ “ข้อยก็คือกันแหละ ตอนใหม่ๆก็บ่มีเวลา แต่พอติดแล้วเวลามันมี”
 
 
คุณยายไข่กา วิมาลา
  
    มีอีก ๒คนที่ข้าน้อยชอบใจหลาย คนแรกชื่อ ยายไข่กา วิมาลา อายุ ๗๑ปี ซาวลาวในโอไฮโอ ตอนนั้น พอข้าน้อยซวนติดจาน ก็ติดเลย ตื่นเซ้ามาก็สวดมนต์ นั่งสมาธิทุกวัน เพิ่นเว่าให้ฟังว่า หลังดู DMC ไปได้ ๒อาทิตย์ นั่งภาวนา สัมมาอะระหัง ตามเสียงของพระเดชพระคุณหลวงพ่อไปเรื่อยๆ บ่คิดอะหยัง สักพัก ก็เบิ่งเห็นดวงแก้วลอยขึ้นมา ใส๊ใส แจ่มแจ้งจางปาง ใหญ่กว่าหัวนิ้วโป้ง พอเห็นอย่างนั้นเพิ่นก็ตกใจ ดวงอะหยังมาลอยอยู่ในท้อง รีบออกจากสมาธิ โทรหาเจ้าหน้าที่ศูนย์ฯว่า “เป็นหยังในท้องข้อยมีดวง จะเฮ็ดจังได๋ดี” เขาก็แนะให้ใจนิ่งๆ บ่ต้องคึดมาก เป็นของดี บ่มีโทษภัย
  
    ยายไข่กา เพิ่นก็นั่งต่อ นั่งๆไปก็เบิ่งดวงใสๆ ขึ้นมาอีก เห็นอะหยังเพิ่นก็ดูไป ดูไปเรื่อยๆ ซำบายๆ แล้วดวงแก้วก็หมุนๆ แล้วหายไป ดวงแก้วอันใหม่ก็ผุดๆๆ ออกมาเรื่อยๆ ดวงเก่าหายไป ดวงใหม่มาแทน ตอนนี้ ยายไข่กามีความสุขหล๊ายหลาย เพิ่นฝากขอบคุณครูบ่ใหญ่หลายที่ให้มี DMC ทำให้ได้ฮู้เฮื่องกฎแห่งกรรม จนบ่มีความทุกข์ทางใจอีกแล้ว ขอให้พระเดชพระคุณหลวงพ่ออายุยืน เป็นฮ่มโพธิ์ฮ่มไทรไปนานๆ
 
 
คุณปู่คำวงศ์ศรี พลไซยา 
  
    อีกคนชื่อ ปู่คำวงสี พลไซยา อายุ ๘๓ปี อยู่รัฐเดียวกัน คนนี้ตามตื้อ ๒ปีกว่าจะติดจาน ซวนแรกๆเพิ่นก็เว่า “บ่เอา ข้อยบ่ติดด๊อก”
  
ถามว่า “เป็นหยังบ่ติด”
“ข้อย...บ่มีเงิน”
ข้าน้อยก็เลยว่า “ถ้าอย่างนั้น ก็บ่ใช่ปัญหา จะติดให้เลย ถ้าติดแล้วดี อยากสิเฮ็ดบุญก็ไปเฮ็ดที่วัด”
  
    ตอนติดตั้งก็จูนง่าย จูนปุ๊บก็เจอครูบ่ใหญ่นั่งยิ้มเลย ครั้งแรกที่เบิ่ง ปู่คำเว่าว่า “โอ้...พระอะหยัง เห็นแล้ว ซื่นใจ” แล้วเพิ่นก็ปิดบ้านนั่งสมาธิเงียบ บ่สุงสิงกับไผ
  
พอออกมาก็มาเว่าว่า “ขอบใจหลายเด้อ ที่เอาของดีมาให้”
“ดีจั๋งได๋ล่ะ”
“ข้อยนั่งๆสมาธิไป ประมาณ ๒นาที ก็เห็นมีแสงในสมาธิ แล้วก็เห็นครูบ่ใหญ่ เพิ่นมานั่งสมาธิอยู่ในท้อง ต่อมาเพิ่นก็หายไป เห็นเป็นองค์พระเล็กๆ ขึ้นมา เห็นเศียรท่านมาก่อน แล้วก็เห็นปาก แขน ขา แล้วก็เห็นทั้งองค์เลย ขยายขึ้นๆ องค์พระเรียงเป็นแนวขึ้นมา มีแสงแจ่มอย่างกับดวงตะเวน เบิ่งองค์พระไปเรื่อยๆ ข้อยเป็นสุขใจ อีหลี อีหลอ กระด๊อ กระเดี๊ย”
  
    ตอนนี้ปู่คำ เพิ่นนั่งสมาธิทุกวัน วันธรรมดาจะถือศีล๕ วันพระถือศีล๘ เบิ่ง DMC ทุกวัน ข้าน้อยสังเกต หน้าตาปู่คำหลังจากที่เห็นองค์พระแล้ว แก้มใส๊ใส แม้อายุ๘๓ แล้ว ปู่คำอยากเว่ากับครูบ่ใหญ่ว่า “ปู่คึดฮอดครูบ่ใหญ่ จะตั้งใจนั่งสมาธิต่อไปบ่ให้ขาด”
 

  กัลยาณมิตร บุญสอน และ กัลยาณมิตร บุญยัง มัทจิตธัม

    ตอนนี้ ครอบครัวข้าน้อยและหมู่ซาวลาว มีความสุขหลาย เพราะ DMC เลี้ยงหลานก็ได้ แก้ปวดหลังก็ได้ ให้คนได้เข้าถึงความสุขได้ ข้าน้อยขอบคุณครูบ่ใหญ่ที่เฮ็ดให้มี DMC ขอเป็นแฮงกาย แฮงใจให้ครู บ่ใหญ่ พวกเฮาฮักคุณครูบ่ใหญ่หลายเด้อ


Desktop Version Desktop Version    



บทความที่เกี่ยวข้อง
โซโลมอน เกาะแห่งธรรมโซโลมอน เกาะแห่งธรรม

ชาวโซโลมอน ผู้กระหายธรรมชาวโซโลมอน ผู้กระหายธรรม

บททดสอบของการจะเป็นชาวพุทธบททดสอบของการจะเป็นชาวพุทธ



Home

อ่านธรรมะ

ธรรมะมาแรง

ผลการปฏิบัติธรรมนานาชาติ